* 10 Mayıs’a kadar indirebileceğiniz “spor videoları” linkleri

selam… instagram üzerinden linkleri paylaşıyor da olsam arkadaşlar indirmekte, linkleri kopyalamakta sıkıntı yaşıyor. bu sebeple bu kez buradan paylaşmayı uygun gördüm.

10 Mayıs’a kadar süreniz var.. Bu yüzden acele etseniz iyi olur.. Haftaya Cumartesi olduğunda bu yazıyı sileceğim, linkler de işlevini kaybedecek.. Hazırsak buyrunuz linkler:

Debbie Siebers ile “Slim in 6” ve Karın Egzersizleri için: http://we.tl/p0EpQD1QMq

 

Jillian Michaels – 30 Day Shred ile 30 günde incelmek ve karın + yoga desteği ile form tutmak için: http://we.tl/kIEbcFA7iC

 

Şimdi biraz da içeriğindeki videoların özelliklerinden bahsedelim.

 

DEBBIE SIEBERS – SLIM IN 6

6 haftalık bir program. Kendisi ile ciddi bir şekilde çalıştım. Verim de aldım. Aramıza yeni katılanlara tavsiye edeceğim ilk ve tek video bu olacaktır çünkü video seviyeleri gerçekten yeni başlayanları spora alıştırıyor, kas gruplarını yavaş yavaş adam ediyor. Bu yüzden programa uymanız birinci esas! 3 seviyesi var. Start it up-ramp it up- Burn it up… Dakikaları farklı.. Ben 3 programın da karın için yeterli olduğunu düşünmüyorum. Bu sebeple Debbie ile çalışmasını bitirenlere yine indirme linkleri arasında yer alan abs10 ile devam etmesini öneriyorum. O videoyu ayrıca anlatacağım.  Debbie’nin söz konusu videolarına dönecek olursak.. Kollarınızı, bacaklarınızı fazlasıyla çalıştıracağınızdan emin olabilirsiniz. İç bacak, squat gibi hareketleri sık sık tekrarlatacak.Burn kısmına gelindiğinde tekmeler de devreye girecek ve basenli hanımlar inatçı yağlarının direncini kırabilecek. Uygulamasına gelince.. her bir seviyeyi 2’ser hafta yapmanızı öneriyor Debbie.. Ama bence start 1 hafta, ramp 2 hafta, burn 3 hafta olmalı. Haftada 6 gün yapmanız gerektiği gerçeğini de unutmayın lütfen..

 

CORE 20 / ABS 10 / 6 WEEK SIX PACK

İndirme linkleri içinde yer alan bu iki program karın kasları için. Bel bölgenizi inceltecek, simitleri yok edecek, aynı zamanda da şekillenmenize yardımcı olacak.. Mutlaka yapılması gerekenler listemde. Bilhassa Debbie’den sonra dayanma gücünüze göre ya core ile ya da abs ile devam edin bir süre daha.. Core 20 dakika, Abs 10 dakika sürüyor.. Ben ikisini de yapıyorum / yaptım / yapmaya da devam ederim. Yani Debbie+30dk daha diyorum 🙂 Tercih sizin.. 6 week sıx pack ile de adın da anlaşılacağı gibi canavaaar gibi yorulacaksınız! Dedim ya tercih sizin 🙂 Ben bu seriyi olduğunu gibi öneriyorum.

 

JILLIAN MICHAELS – 30 DAY SHRED

İndirme linkleri arasında 3 seviyesini göreceksiniz. Yanında destek olarak killer abs ve yoga programı da var. ( aslında burada güzelce anlattım okumanızda fayda var https://nasil56kiloverdim.wordpress.com/2014/05/03/jillian-michaels-30-day-shred-30-gunde-efsane-degisim-mi-dedi-biri/) özetleyecek olursam da 30 günlük bir prıogram olduğunu söyleyebilirim. aralıksız yapılmasını öneriyor. fakat bana göre hayatın normal akışına ters bu. bu sebeple haftada 5 gün 30 days shred + killer abs yapılmalı.. diğer iki gün de yoga yapılarak vücut esnekliği sağlanmalı.. Bu şekilde efsane bir değişim sağlanabilir. Ben de yeni başladım. sonuçlarını hep beraber göreceğiz.

 

YOGA VİDEOLARI

Güne dinç başlamak istiyorsanız buraya dikkat.. Yoga, sizi kurtaracak! Tara’ya ait ashtanga yoga ile güne başlarsanız hem vücudunuz şekillenecek hem de gece boyunca yavaşlayan metabolizmanızı bu 7 dakika ile kurtaracaksınız! Normal şartlarda güne sporsuz başladığımız için metabolizma yağ yakımını öğle saatlerine kadar yapmıyor. ama sabahları sadece 7 dakikanızı ayırarak metabolizmanızı ateşleyebilirsiniz. Yorucu değil, tamamen size iyi gelecek hareketler dizisinden oluşuyor 🙂 Yaparken karnınızı kasmayı/sıkmayı unutmayın. Geceleri uyumadan önce de 3dk’lık yoga videosunu yaparak huzurla uyku alemine geçiş yapın..

 

 

Leave a comment