* Jillian Michaels – 30 Day Shred (30 günde efsane değişim mi dedi biri?)

Hello spor yapan insan kişileri. N’abersiniz? (buradan mı ayrılırdı n ile a? konumuz da o değilse demek!)

Bir süredir koşu bantsız sporumun ekmeğini yiyemiyor olsam da farklı arayışlar içerisindeyim. Sağ olun var olun,beraber araştırıyoruz, okuyoruz, öğreniyoruz ama ben sürekli yazamıyorum sizlere.. Bu yüzden “beni bırakıp gitmeyin bir yerlere!” 🙂

Malumunuz tartı kardeş en son bize 61.1’i uygun gördü. İnsan koskoca ay canavara bağlayıp spor yapar da -800gr mı olur ? Olur anacım, yaptım oldu. Buyrun buradan yakın! Kaslandım ama ha! Eskiden oturduğumda 3 kat olan göbişim şimdi bi güzelleşti ki sormayın gitsin! (Sakın sormayın ha ciddiyim, ben öyle karnını açıp foto çekebilecek insan kişilerinden değilim. ne diyorsam o, görmeden inanın bana! hea, çekebilenleri kınamıyorum. yanlış anlamalar oluşmasın, ben kendim çekemiyorum sadece hepsi bu. hem onlar karınlarını çekmese biz kimlerin karınlarına bakıp gaza geleceğiz dimisi ama? dedik, gönül aldık ve yola devam ettik. kapa parantez.)

Karnımda miniş miniş çizgiler oldu. Kendilerine six pack diyemeyeceğimiz için “six pekişko” diyelim biz.. “six”i  de açmamı beklediniz değil mi? :)) Denedim de, denedikçe daha kırmızı noktalı oldu ehe 🙂

Efendim, tatile gittim, geldim 1 Mayıs’a gittim derken haftalık 4 sporumuzu tuttursam da 4’ünü de malesef koşu bantlı tutturamadım. Eksikliğini ise “stresimi atamamak” olarak hissettim.. Bu aralar o koşu bandı bana bir cins görünüyor, ağzını burnunu kırasım var o derece.. Bir süredir ağzıma layık Kore Dizisi bulamamış olmamın da etkisi olabilir bunda.. Zira bir yandan Kore dizimi izlerken diğer yandan ter atıyordum ben.. Hyun Bin oppa’ya çok güveniyorum, Kondisyonumu onun sayesinde sağlamam an meselesi sanki 😛

 

Şaka bir yana.. Debbie Siebers videoları ile çok mutlu da olsam farklı beach body programlarına heves ettim! Bikini Projesi sayesinde her sabah 7 dakika good morning yoga yapıyorum ve bundan da pek keyif alıyorum. Güne daha zinde başlattığı baştan sona bir gerçekmiş. Yoga’yı durağan bulup ve bu neden ile spor listeme yazmadığım için çok pişmanım.. Siz öyle yapmayın olur mu? (öperink!)

 

Yeni vicuuuttt geliştirme aktivitem bugün itibariyle Jillian Michaels olacak.. Kendisi 30 Day Shred adında bir programın yaratıcısı. Evvelinde bir obezmiş. (aynısı tıpkısı benmişsem demek) Sonra ona da ilahi bir el değmiş, böyle dal gibi olmuş. (bok olmuş. deli gibi spor yapmış) Kendisi şimdilik bizim yeni ikon projemiz hanımgiller, beyfendiler..

 

30 DAYS SHRED NASIL BİR PROGRAM?

Hızlı.. Daha da önemlisi statik! Aralıksız, molasız, sizi zorlayacak bütün hareketleri arka arkaya sıralamış. Bu şu anlama geliyor “evde kardiyo yapacaksınız ama aynı anda bölgesel de çalışacaksınız” … Koşu bandında yakacağınıza yakın bir kalori yakımı ile sadece baldırlara, bacaklara, kaflara, alt karına yüklenmeden genel olarak çalışacaksınız. (koşu bandını resmen gömdüm ya la!) Bu tarz programları ben özellikle “bacak yapışı tontik” olanlar için uygun buluyorum. Zira aşırı koşunun bacağı kaslandırdığını düşünenlerdenim ben. (her ne kadar kendisi zamanla insanda tutkunluk da yaratsa) Benim için “terlenmeden yapılan spor, spor değildir. bitti”  (yoga için ayrıca methiyeler düzeceğim, bekleyin)

30 Day Shred ile 1-2-3 olmak üzere 3 farklı level ile çalışacaksınız.. 10’ar günlük.. Aralıksız. (hayatın normal akışına ters buluyorum.Yüksek ihtimalle ben haftada 5 gün ile sınırlayıp 30 günde değil 45 günde bitireceğim. çalışma saatlerim sosyal hayatıma vakit ayırmama bu kadar engelken 30 gün kendimi bir noktaya kitlemem bende stres yapar yahu!)

30 Day Shred , sizi yoracak. Lanet edip , mola vereceğiniz anlar olacak. Elbette mola verin ama bunu lütfen uzatmadan yapmaya çalışın. Amacımız zaten kalp ritminizi artırmak ve çalışan kaslarınızdan alevler çıkmasını sağlamak 🙂 bu sebeple az mola, sık program uyumu diyelim biz.

Debbie ile kıyaslayacak olursak, süresi bakımından sevineceğinize eminim 🙂 Zira Debbie level’ları 25 – 45 -57 dakika olarak değiştiğinden bir çoğunuz 25’ten 45’e atlamaya üşendiniz. (ne ayıp, kınıyorum sizi) Ama 30 Day Shred algıda birlik yapmış her level 25-30 dakika arasında kalmış. Güzeeeel dediğinizi duyar gibiyim. Ancak bitmedi! Aranızda karın bölgesi sıkıntılı olanlar var değil mi? Cevabınız evet ise size ayrıca karın egzersizleri önereceğim.. Dileyen jillian ile devam edip killer abs çalışabilir (35dk) dileyen de abs 10 (10dk) ya da core20 (20dk) ile yoluna devam edebilir.. 30 Day Shred yapmadığınız günlerde de yoga level 1 ile 30 dk kendinizi ödüllendirmenizi isteyeceğim.. Zor olmayacaktır.

Biraz da before-after fotoğraflarına ne dersiniz?

Jillian, Amerika’da efsaneleşmiş bir kadın. Programını milyonlar uygulamış ve 30 günde ciddi farklılıklar elde etmişler..

ResimResimResimResim

 

Ha, deneyip görecek miyim? Elbette! Kalori yakımını da size o zaman yazarım! Bakalım aşağı yukarı ne kadar kalori yakılacak 1saat10 dakikalık programla… Neden 1 saat 10 dakika dedim, çünkü ben level’ların yanı sıra killer abs programını da denemek ve yaza sayılı günler kala karnımdaki çizgileri derinleştirip, arttırmak istiyorum 🙂 Herkes beğenmeyebilir ama benim göbek deliği piercing tutkum gittikçe artmaya başladı. Onu halletmem lazım. Sonrasında da bikini projesinden gelecek mükemmel bacak programını bekleyeceğim.. (bu arada lütfen herkes bikiniprojesinin blogunu okusun, süper ötesi.. google’a bikini projesi yazmanız yeterli)

Eee,, madem bu kadar konuştum, sırada link var değil mi?

buyrun arkadaşlar… http://we.tl/kIEbcFA7iC — 10 Mayıs Cumartesi’ye kadar indirebilirsiniz. Sadece 1 haftanız var…

linkin içinde, tüm leveller, karın programı ve bonus yoga var 🙂 hepinizin değişimini merak ediyorum. isteyenler ruya.akkus@atv.com.tr’ye değişim fotolarını atabilir. onlar istemedikçe kimseye göndermeyeceğim, göstermeyeceğim, yüklemeyeceğim.. En azından değişimlerinizi yazsanız bana yeter.. Lütfen başlamadan önce kendinizi mezura ile ölçmeyi ihmal etmeyin 🙂 Bol terlemeler, iyi değişimler..

Not // Debbie ile Slim in 6 ‘e başlayanlar lütfen 6 haftayı tamamlamadan bırakmasın. Çünkü bütün kas gruplarınızın önceden antrenmana alışık olması gerekiyor. Direkt Jillian ile başlamak sizi gereksiz yere yorar!

Leave a comment