* Mac – Fan Fare

Mac -Fan Fare..

Her kadının makyaj çantasında olması gereken renklerden biri aslında..

Renk, her tende farklı bir iz bıraksa da (kiminde daha şeftali tonlu nude gibiyken bende toz pembeden hallice oldu mesela) günlük makyajlarda daima, koyu gece makyajlarında da kurtarıcı olacağı kesin…

Ben denizshares ‘in paylaşımlarında denk gelmiştim bu renge.. Bir süre Angel’ı da inceledim ama tam sevgilim bana Rebel hediye alıyorken ona iki seçenek sundum..

Neticede Rebel’i her gün kullanamazdım ama sevgilimin alacağı hediyenin daha kullanışlı olmasını tercih ettim. Ya Plumfull ya da Fan Fare alabilirsin dedim. Paketten Fan Fare çıktı, beyimiz bunu beğenmiş.

 

 

 

 

 

 

 

 

iç mekanda karanlıkta-günışığında iki farklı çekim.

 

Açıkçası renk beni çok mutlu etti..

Sanırım bir rujdan daha iyi bir hediye olamaz bana!

Sabah hemen bir makyaj yapıp , hiç filtre kullanmadan doğal günışığında ruju denemek istedim.

İşte sonuç..

Kendisini daha uygun makyajlarda deneyeceğim ama bugün bana kendimi iyi hissettirdiği kesin!

Cream in Your Coffee ile Fan Fare artık çantadan hiç çıkmayacak!

Belki ilerde yanlarına bir iki kardeş daha gelebilir :p

 

Gelelim serisine.. “Cremesheen” tıpkı, Coffee gibi.. Ben bu serinin yapısını, dokusunu, örtücülüğünü sevdim. Kalıcılığı da iyi.. Dudağı kurutmuyor, dudak çizgilerine dolmuyor, kabuk bağlamış gibi durmuyor (dudak peelingi yapmadığım halde söylüyorum bunu)

 

filtre kullanmadan günışığında çektim

 

 

 

küçük fotoğraflarla bırakacak değildim herhalde…sağdan soldan, rujlu, rujsuz .. buyrunuz mac- fan fare..

 

(not: nedense bu ruj bana fan fan filmini/kitabını hatırlatıyor. izlemeyeniniz varsa bu haftasonu koltuğunuza kurulup içinizi ısıtmasına izin verebilirsiniz)

 

Ayrıca ben de beni mutlu eden sevgilime teşekkür ederim.

 

Çok seviyormuşsam onu demek !!

 

 

 

Not /// Bir Mac Fan Fare yazısı okuyana bir rimel önerisi de bedava kampanyamız kapsamında karşısınıza Loreal Volume Million Lashes…

Ben uzun zamandır bu rimelden başkasını kullanamıyorum. Hem fiyatı nicesine göre uygun (Kampanyalı durumlarda 32liraya alınabiliyor, çabuk kurumadığı için 2 aya yakın kullanılıyor) Hem de verdiği sonuç güzel.

Belirtmem gerekir ki benim kirpiklerim çok ve gür değildir. Sadece doğru rimel sürme tekniklerine sahibim.. kuruyana kadar bir kaç defa üzerinden geçiyorum .. Böylelikle hem daha dolu,hem daha gür hem de daha kıvrık kirpiklere sahip oluyorum..

Ama Loreal bana bunu  unutturacak bir rimel daha üretmiş.. Butterfly Efects.. Fırçasını görme, deneme şansım oldu. Bir dahakine kesinlikle Siyah (Midnight) olanı alacağım aralarında 5-10 lira bir fark var, ilk kampanyada daha uygun fiyata alınabileceğine de eminim..

YSL, Lancome, Mac gibi pahalı markalara gitmeden evvel önce Loreal’a uğramanızı öneririm, pişman olacağınızı hiç sanmıyorum..

 

 

 

 

 

 

 

R, 2014

Leave a comment