* Mac – Cream In Your Coffee ( kahvenizi nasıl isterdiniz? )

 

efektsiz-makyaj komple bana ait

efekt var, makyaj bana ait

Vakti zamanında NO7 Botanics Marka bir ruj almıştım Markafoni üzerinden, 7 liraya…

O kadar beğendim ki kendisini çoğu zaman onu kullandım. (Yandaki her iki fotoğrafta da o ruj var. Soldakinde efekt yok ama sağdakinde malesef var. Yine de iyi kötü bir fikir sahibi olmuşsunuzdur sanıyorum)

Ne zaman ki o rujum bitme noktasına geldi, elime aldım ve gezmeye başladım o mağaza senin bu mağaza benim diyerek… 

Öncelikle orjinal markasından bulmak mümkün değil, zira ya kalkmış ya da getirilmiyor..

Bu durumda nude tonlardaki geniş skalası nedeniyle en mantıklısı Mac’e gitmek dedim.. Bir sürü ruju elime, koluma, bileğime sürüp denedim..

En nihayetinde,

Birebir aynısını bulamasam da bir tık koyusuna ulaştım.

Satıcı da sevindi benimle uğraşmaktan kurtulduğu için ben de sevindim daha fazla ruj görmek zorunda kalmayacağım için 🙂

– Hah, tamam bu.. Aldım ben bunu, nedir adı? dedim..

– Cream In Your Coffee dedi..

 

Yani bu adı bile zaten onu sevmem için yeterdi. Denememize gerek yokmuş. “Adı böyleyken böyle olan bir rujumuz var, istemez miydiniz?” diye sorsaydı da ben “İsterim kıızzz” derdim 🙂

Zira ben kremalı kahve hastasıyımdır. Gün içinde ortalık yerde “kahve içelim mi?” diye gezen, girdiği mekanlarda kahve sipariş ederken “kremalı olsun, süt ile yapıyorsanız istemiyorum” diyen biriyimdir..

 

 

 

Neyse efendim..

Rujumuzu aldım..

Mutlu oldum.

Ciddiyim birebir benzeri olmasa da içime sinen bir renge ulaştığım için huzur doldum.

Rujlarla ilgili olarak psikoloğa gitmem gerekse de Cream In Your Coffee’yi nude tonlu ama kahveye de yakın kremsi yapılı ruj isteyenlere öneririm..

Malum benim ışık sistemim yok, elimdeki kadarıyla size doğal güneş ışığında iki kare fotoğraf çektim.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rujumun güzelliğini desteklemesi için bir kaç blogger’ın sitesinden de tabir-i caizse “arak” yaptım 🙂

Onlar güzel bir ışık bulup çekmiş kendilerine…  Yiğidi öldürüp hakkını vereyim, çok güzel çekmişler. Doğru renk bu 🙂

 

 

Not // Fiyatı : 50 TL , Creamsheen serisi, Kremsi yapılı, Topaklanma-Dudak çizgisinde birikme yapmıyor. Kalıcılığı 10 üzerinde 7 gibi bir şey.. Her yaş grubuna uygun olduğunu düşünüyorum.

 

 

 ———-

 

mac ruj-the balm far

Günışığında kalan JJ

ters ışıkta kalan JJ

Bir Mac ruj yazısı okuyana bir THE BALM yazısı da bedava kampanyamız kapsamında Cream In Your Coffee’ciğime kardeşlik etmesi bakımından bir adet de far aldığımı buradan duyurmayı kendime adeta bir borç bilirim..

 

 

Tekli far, adı  “Just this Once Jamie” anlayacağınız yine bulmuşlar cins bir isim 🙂 JJ diyelim biz kendisine…

Rengi, pigmenti, kalıcılığı , smokey olmaya meyilliliği (böyle bir kıstası az önce kendim buldum) çok hoşuma gitti.. Size de öneririm 🙂

Bu far tekli satılabildiği gibi Shady Lady paletinde de yer alıyor. Hangisi işinize gelirse onu alın derim 🙂

——-

Daha detaylı ve net fotoğraflı halini naslii.com’da bulabilirsiniz, arkadaşımın hakkını da yemeyeyim. Bu konuda 10 numara 5 yıldız bir blogger 🙂

Nazlı’dan okuyabilmeniz için buyrunuz link: http://www.naslii.com/2013/04/eotd-balm-shady-lady-vol2-far-paleti.html

 

Sevgiler 🙂

 

 

 

 

 

 

Leave a comment