Kilo verebilmişim!

Resim

ruyaakkus.com kapanmadan önce 2014 yılı için kendime dilek listesi oluşturmuş en yukarılara da 60 kilo olmak diye yazmıştım!

Mart’ın 14’ü oldu… Ben hala 60 kilo değilim ama 65 de değilim. Bu sabah itibariyle 63 kiloyum. Kaslıyım, kolluyum, omuzluyum, bacaklıyım :))

Üstelik kol kaslarımı her ne kadar spor salonunda yapmış da olsam geriye kalan her şeyi Debbie Siebers ve Billy Blanks’a borçluyum! 1.5 ayda benden giden 2 kilo da olsa görünümüm epey değişti. Mezura alamadığım için kendime değişimimi ölçemiyorum ama pantalonların bellerinden, bacaklarından bunu rahatlıkla takip edebiliyorum. Zira artık her şey daha bi bol daha bir güzel duruyor.

Eskiden bana da “kilo verme, şekillendirmeye bak kendini” diyorlardı da “yok yok benim fazlam var” diyordum. Şimdi daha iyi anlıyorum. Daha ince bir bel, daha düzgün bacaklar için koşu bandında saatlerce vakit geçirmeye gerek yokmuş!

Eskiden yazılarımı takip edenler bilir, spor salonunu bırakıp evde çalışacağım demiştim. Malesef paramı geri alamadığım için salonu da bırakmadım. 2 haftada bir, 3 gün ağırlık çalışmaya gidiyorum sadece. O da hatrı sayılır kollarımın sönmesini istemediğimden. (boğum boğum kaslandığımı düşünmeyin, fotoğraflarda gördüğünüz gibiyim. sadece sarkma gibi durumlar olsun istemiyorum) Diğer bütün antrenmanları evime taşıdım.

30 dk – 9.5 hızında koşu bandı (4.7km)

35 dk – Debbie / Burn it up (kalça,bacak)

30 dk – Billy  – Weightloss ABS (Karın)

10 dk – Debbie / Burn it up (bacak)

15 dk – Koşu Bandı 8.0 hızında yürüyüş. (2.3km)

Ve işte haftanın 4 günü vaktimi ayırdığım sporun detayları sadece bunlar..

Size de tavsiye ederim. Yaklaşık 700-800 arası kalori yakımıyla sporu tamamladığınızı da lütfen unutmayın ama 🙂

Evet bir Eda Taşpınar olmaya çalışmak kolay değil ancak hedefler başardığımızda biz mutlu olalım diye var.

Lütfen, evde spor yapmaktan erinmeyin, üşenmeyin, kalkın, hareketlenin..

Bir çok kişiden daha başarılı olacağınızı unutmayın.

Yaza şurada ne kaldı. 3 ay sonra en az 1-2 beden incelmiş olmak için şimdi başlayın!

Leave a comment