* Mac – Rihanna Viva Glam – Bir Işıltılı Kırmızı Ruj Hikayesi

 

 

Oyyy ben kendimi nerelere atayım, oyyy benim bu kozmetik merakımı yeller mi alsın, seller mi alsın.. alsın da kim alırsa alsın…

Bir “Dur”um olsun.. İnsanın ruj gördü diye nefesi kesilir mi yahu?

Eskiden ucuz yollu şeyler alırdım, başım ağrımazdı. Şimdi elimi Mac’ten aşağısına uzatamaz oldum..

Bütün kampanyalara kanıyorum 🙂

En son geliri AIDS’e gidecek diye  Viva Glam Rihanna adı altında kırmızı bir ruj yapmış Mac..

Şöyle bir baktım.. Ririwoo dahil 3 tane kırmızı rujum olduğunu hatırladım. Sonra istediğim başka Mac rujlar var (Kinda Sexy, Rebel, Diva, Angel, Fanfare, Pink Plaid, Rihanna Nude) “bunu almasam da olur!” dedim..

Aaa sonra bir bakmışım ruj sepetimde, aaa bir bakmışım “alışverişi tamamla” demişim.. Bütün aşamaları da geçip onay vermişim, üstüne ödemem de tamamlanmış..

N’oluyo yahu dedim kendi kendime.. Bu kadar mı kaybeder insan kendini?

 

 

 

Ama hemen telkin mekanızmamı çalıştırdım.

– kızım içkin yok, sigaran yok. Öyle gezmelere gitmiyorsun. Boşuna mı çalışıyorsun, bir ruj da almayacaksan kendine ne anlamı var bu kadar yorulmanın?

dedim. İçimi rahatlattım.

 

Bir anda aklıma “ay,kızz.. bari instagram search’e swatch için baksaydım” dedim.

Panikle yazdım, öyle parlak, büyük dudaklar çıktı ki karşıma “üüüf, sürülmez be bu!” dedim… Yalan yok, “gitti paracığım” diye de hayıflandım!

Bir “vazgeçsem mi, iptal seçeneği var mıdır ki?” düşüncelerine dalmıştım ki mac benden hızlı davrandı..

 

hızlı makyajım

Daha ben pişmanlığımı doyasıya yaşayamadan, acımı kimseyle paylaşamadan kargoya verdi bile ürünü 🙂

karanlık ortamda

Ve 24 saat geçmeden ürün elime ulaştı.

 

Alır almaz hızlıca deneme makyajı yaptım.

(hızlı makyaj: pudra,allık,rimel,kaş boyaması)

Bakalım nasıl duracak diye..

 

Size rahatlıkla şunu söyleyebilirim, Ririwoo kuru yapısı ve iddialı olması nedeniyle nicedir  bir köşede bekliyor beni ve ben sadece arada bir makyaj çantama atıyordum onu … ama Viva Glam Rihanna’yı kesinlikle çıkartmayacağımı düşünüyorum.

Her kırmızı ruja ihtiyacım olduğunda kremsi yapısı, yumuşaklığı ve hafif ışıltıları ile elimin altında olacak..

 

 

günışığında doğal ışık ile

iç mekanda..

 

 

Ben bir makyaj blogger’ı olmadığım için doğru düzgün ışık seçeneğim yoktu. İçmekanda ve günışığında çekmeyi tercih ettim.Kesinlikle metrelerce öteden “kırmızı dudaklı kız geliyor kaçıınnnn” etkisi yaratmıyor..

Şimdi ben bunu sevdim ya, över de överim. Herkesin zevki farklı tabi ama bir süre sonra sınırlı sayıda da olsa mac mağazalarında yerini alacak olan bu ruju yolunuz düşerse bir deneyin 🙂

 

 

not: kalıcılığı 10 üzerinden 8 , topaklanma, dudak çizgilerine dolma gibi bir sorunu yok, sürüşü kolay, dudağı kurutmuyor, kremsi yapısı etkisini hiç yitirmiyor 🙂

 

 

Fiyatına gelince ; 50 Türk Lirası..

Değer mi sorusunun yanıtı ise : EVET !

 

 

————-

 

ve evet, bu ruju almakla olmuyor sadece… bir de bu makyajı yapabilmek lazım..

bakar mısınız nasıl güzel olmuş..

 

“el becerim vardır videosuna bir baksam ben de yaparım ki” diyorsanız linkini de vereyim, maksat muhabbetimiz daim olsun:

 

 

 

🙂

 

Sevgiler, Ankara’dan…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a comment